Subject: küsimus kirjade saatmise kohta kontaktidele
From: "Inga Annuk" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 2 Oct 2024 14:18:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Paluks täpsustavat infot, kas me võime saata  oma ettevõtte turunduslikke 
kirju kõikidele lepinguliste klientide (äriühingud)  volitatud isikute 
kontaktaadressidele või peab olema selleks nende isikute kinnitus?

On volitatud isikuid, kelle kontaktiks on ettevõtte e-postiaadress ( näit. 
@puumarket.ee)  ja on ka neid, kelle kontaktmeiliks on isiklikud 
e-postiaadressid (gmail.com jm)

Eeldan, et ettevõtte üldmeilile kirju saates me ei lähe GDPR-iga vastuollu, 
aga kas ja millised  on erisused, kui soovime saata nimelisi kirju meie 
andmebaasis olevate ettevõtete töötajatele?

Parimate soovidega

 <https://www.facebook.com/puumarket>

 <https://www.linkedin.com/company/9355760/>

 <https://www.instagram.com/puumarket.ee/>

 <https://www.youtube.com/user/Puumarket1991>

Inga Annuk

|

Finants‑ ja andmehaldusspetsialist

Puumarket AS

Väike‑Männiku 26, Tallinn

Mob.

+372 516 8653

E-post:

[email-masked]

www.puumarket.ee